JOIN US
Now you can - right from the comfort of your own home! Imagine the respect you’ll receive as an up-and-coming cult leader! Issue weird teachings to your followers! Expand your territory! Build a base of operations! Perform sacrifices! Oversee a growing stockpile of military-grade weapons!
In this sandbox survival game, your most valuable resource isn’t stones and wood… it’s human beings.
Turn the game world into your personal follower-farm by spreading propaganda, managing infamy, and making your cult worthy of joining. Once a new follower joins your flock, you can put them to work, play as them, or enlist their support on missions. All of your followers have strengths and weaknesses, and are best used in accordance with their abilities – farmers, smooth-talkers, doctors, etc.
Followers are your most important resource, but also your most volatile. If you don’t keep them happy, they’ll quit the cult. And remember… a cult leader without any followers is just a lonely weirdo.
What are you into? UFOs? Cannibalism? Intermittent fasting? All of the above? Maybe you just wanna hang around the drum circle and hammer out a sweet beat. The choice is yours, but choose wisely – once you convince your followers of a belief you’ll need to live with the consequences.
But be careful! JOIN US operates on a permadeath system – once a character dies, they stay dead forever (unless they become a ghost, but that’s a whole other thing that we don’t need to get into right now).