Curious Expedition
Curious Expedition is a roguelike expedition simulation set in the late 19th century. Together with famous personalities you will venture on unprecedented expeditions to regions never explored before for fame, science and treasures.
Curious Expedition is a roguelike expedition simulation set in the late 19th century. Together with famous personalities you will venture on unprecedented expeditions to regions never explored before for fame, science and treasures. Put on your pith helmet and khakis and make your way through a lush, procedurally generated world full of wonder and mystery. Now go explore, adventure awaits!