Curse of the Dead Gods - Original Soundtrack
This is the soundtrack for Curse of the Dead Gods, 15 tracks of music to explore the dark Temple’s depths and fight the Champions of the Dead Gods - whatever you happen to be doing at the time. Composed by Léon Shelby and provided in MP3 and FLAC formats, no collection is complete without it.