Curse of the Dead Gods
You seek untold riches, eternal life, divine powers - it leads to this accursed temple, a seemingly-infinite labyrinth of bottomless pits, deadly traps, and monsters.
Collect mystical Relics and an arsenal of weapons to make yourself unstoppable. Battle through hordes of enemies in dark, cavernous passages filled with traps and secrets of all sorts - fire-spewing statues, explosives, hidden spikes, and worse.
Corruption builds in you with every step - encourage or ignore it, but each powerful curse can be a double-edged sword.
Your greed will lead you to death, but that is not an escape. Rise to fight again. Delve deeper again. Defy the malignant deities that linger in this place.