Curse of the Dead Gods + OST Bundle
The Curse of the Dead Gods + OST bundle includes the base game and the Original Soundtrack.
You seek untold riches, eternal life, divine powers - it leads to this accursed temple, a seemingly-infinite labyrinth of bottomless pits, deadly traps, and monsters.
Your greed will lead you to death, but that is not an escape. Rise to fight again. Delve deeper again. Defy the malignant deities that linger in this place. Battle through hordes of enemies in dark, cavernous passages filled with traps and secrets of all sorts - fire-spewing statues, explosives, hidden spikes, and worse.
Collect mystical Relics and an arsenal of weapons to make yourself unstoppable. Corruption builds in you with every step - encourage or ignore it, but each powerful curse can be a double-edged sword.
The soundtrack for Curse of the Dead Gods includes 15 tracks of music to explore the dark Temple’s depths and fight the Champions of the Dead Gods - whatever you happen to be doing at the time. Composed by Léon Shelby and provided in MP3 and FLAC formats, no collection is complete without it.