Curse of the Dead Gods + Orijinal Oyun Müzikleri Paketi
Durdurulamaz olmak için gizemli Kalıntıları (Relics) ve silahları topla. Her adımında içindeki yozlaşma güçleniyor. Onu kabul et ya da reddet ancak unutma; her güçlü lanet iki kenarı keskin bir kılıç olabilir.
Curse of the Dead Gods oyun müzikleri, Karanlık Tapınak'ın derinliklerini keşfederken ve Ölü Tanrılar'ın Şampiyonları (Champions of the Dead Gods) ile dövüşürken dinleyebileceğin 15 parça içeriyor. Artık istediğin zaman istediğin yerde dinleyebilirsin. Leon Shelby tarafından bestelenen ve MP3 ile FLAC formatlarında sunulan bu müzikler olmadan koleksiyonun eksik kalacak.