Curse of the Dead Gods - Original Soundtrack
Oto ścieżka dźwiękowa z gry Curse of the Dead Gods. 15 utworów muzycznych na każdą okazję — od eksploracji mrocznych czeluści świątyni po walkę z czempionami umarłych bogów. Skomponowana przez Leona Shelby'ego i dostępna w formatach MP3 i FLAC. Bez niej żadna kolekcja nie będzie kompletna!