Curse of the Dead Gods - Orijinal Oyun Müzikleri
Karanlık Tapınak'ın derinliklerini keşfederken ve Ölü Tanrılar'ın Şampiyonları (Champions of the Dead Gods) ile dövüşürken dinleyebileceğin 15 parçadan oluşan Curse of the Dead Gods oyun müzikleri. Artık istediğin zaman istediğin yerde dinleyebilirsin. Leon Shelby tarafından bestelenen ve MP3 ile FLAC formatlarında sunulan bu müzikler olmadan koleksiyonun eksik kalacak.