Cursed Castilla (Maldita Castilla EX)
Explore Tolomera del Rey in depth through to 8 game stages and banish the evil invading the Kingdom with 4 different endings.
Set in the Spanish kingdom of Castilla during the Middle Ages, you will be invited to take part in a love letter to Spanish folklore and the best of retro platformers. Here Don Ramiro will face not only legends from the chivalrious romances of Amadis de Gaula but also powerful European mythos brought to life. But even if you survive these challenges, you may end up losing the souls of your companions and even your own if you are not careful!
You can also make your battle cry with songs from the original soundtrack and the remastered audio.