Cyber Avenger
Cyber Avenger is a top-down action game where you take on the role of a highly skilled covert operative on a dangerous mission to stop a group of terrorists. You must navigate through five maps, facing a variety of enemies, including shotgunners, snipers, kamikazes, and more.