Cyber Quest
Cyber Quest is a roguelike deck-building game where you pit your crew against the toughest gangs in the city. Assemble your team, gather weapons, and restore order.
Cyber Quest is a roguelike deck-builder. Assemble a ragtag crew of hackers, mercenaries, and street-savvy rogues to take on the most feared crime gangs in the city. Each encounter is a high-stakes battle of wits and tactics as you pit your crew against rival factions in intense card-based combat.