Cyberpunk 2077: Ultimate Edition
Oplev alt, hvad Night City har at byde på, i action-/eventyrrollespillet Cyberpunk 2077 med en åben verden og spionthriller-eventyret Phantom Liberty. Her bliver legender til. Hvad bliver din?