CYGNI is an exhilarating space shooter elevating the genre to a truly next-generation experience.
An unrelenting onslaught of eye-popping visuals, ear bursting soundscapes and mind-melting action makes CYGNI the vanguard for the next generation of Shoot-em Ups.
Encamped within the remains of a long-lost civilization on the planet CYGNI, Earth forces are decimated by a surprise attack from a powerful, biomechanical alien race. As one of the last pilots on the last carrier in the fleet, you are the only line of defence against the unyielding alien bombardment.