Da Bomb !
Discover the revival of Minesweeper. Da Bomb! twists the classic concept into an explosive 3D puzzle. Clear the grid across the surface of a cube, and test your reflexes in the innovative and addictive Time Attack mode. Every second counts!
A new vision of the beloved minesweeper in 3D. Rotate the cube, rely on your logic, and survive the tense Time Attack mode.
Da bomb! is a newly redesign of the beloved original game, that reimagined it across three game modes: a classic 2D mode for a classic experience, a 3D mode to take the challenge a step further, and a Time Attack mode to test your limits.
Experience classic Minesweeper rules, but in a 3D space. Rotate the cube, find the bombs, beat the game! Get ready to take your logic to a whole new dimension.
Play the way that suits you best! With varied game modes and escalating difficulties, Da Bomb! offers a scalable experience for every player. Start on easier levels, then ramp up the intensity when you are ready to test your reflexes by adding more mines, more layers or more cells for more fun.