Dark Envoy Artbook
Journey into the heart of Dark Envoy's visual development with this exclusive digital artbook. Spanning 35 pages, it unveils a trove of never-before-seen artwork, from initial sketches and concept art to the refined 3D models that brought the game to life.
Witness the evolution of stylized characters, diverse races, and intricate technology, all interwoven with a distinct aesthetic.
The Artbook is a must-have for fans seeking a deeper appreciation of Dark Envoy's visual artistry. Delve into the creative process and uncover the secrets behind this mesmerizing universe that blends elements of fantasy with a steampunk aesthetic, described as "Guns n' Sorcery".