Dark Envoy
Lead a party of relic hunters in an epic cRPG adventure set in a war-torn Guns N’ Sorcery world. Experiment with a tactical slo-mo and a modern combat system!
Dark Envoy brings classic RPG mechanics with a skill-based combat system built on classes and specializations, and blends it with diverse tactical options of approaching your battles. You control a party of relic hunters in a tale of destiny set in a conflict-torn world.
What unfolds when you combine the forces of Technology and Magic? A conflict which can have only one winner.
Enjoy the complete freedom of combat without the risk of it becoming monotonous or repetitive, as it continually offers fresh and exciting challenges. There are five different difficulty options, with the highest setting demanding you to effectively break the system.
Delve into a world of diversity as you explore our extensive roster featuring four core classes and a remarkable twelve distinct specializations, each offering a playstyle so unique that there's simply no comparing them to one another.
An extraordinary RPG system with such an expansive design that it nearly resembles a vast sandbox, it offers players boundless opportunities and creative freedom to explore and enjoy.
We don't simply tell; we illustrate choices that possess genuine significance, choices that bear substantial weight, shaping both the story and its conclusion.
They didn’t want to be pulled into all this, but others made this choice for them. Gather your unique party of companions. Your goal may not necessarily be to save the world but each other.