Dark Envoy Supporter Edition
The Dark Envoy Supporter Edition is the perfect way for fans to experience everything the game has to offer. Show your support for the developers and delve deeper into the rich world of Dark Envoy with this exclusive bundle.
Dark Envoy (base game): Immerse yourself in a captivating world where gunpowder and magic collide. Lead a band of relic hunters on a thrilling journey through a conflict-ridden land, battling formidable foes and uncovering ancient secrets. With its unique blend of real-time tactical combat and RPG elements, Dark Envoy offers a dynamic and engaging gameplay experience.
Dark Envoy Original Soundtrack: Immerse yourself further in the world of Dark Envoy with the game's evocative soundtrack. Featuring a captivating blend of orchestral and electronic music, the OST perfectly captures the game's atmosphere of adventure and danger.
Dark Envoy Digital Artbook: Delve into the stunning visuals of Dark Envoy with the digital artbook. Explore a collection of concept art, character designs, and environment sketches that bring the game's world to life.