Dark Envoy Soundtrack
43 tracks and more than 90 minutes of music composed and produced for Dark Envoy, which is mostly a combination of orchestral sounds and electronic music, spiced with original ethnic instruments from around the world.
Asian and African bamboo flutes, Indian Sarangi, Mongolian Morin Chuur, Chinese Banhu, Armenian Duduk, medieval Hurdy Gurdy and many more - all these instruments were recorded live in the studio to create an even more realistic experience.
If you listen carefully, you can find inspiration from such composers as Sarah Schachner, Lorne Balfe, Jesper Kyd or Greg Dombowski.