Dark Envoy Çizim Kitabı
Bu özel dijital çizim kitabıyla Dark Envoy'un görsel gelişiminin kalbine yolculuk et. 35 sayfalık bu çizim kitabı, ilk taslaklar ve konsept çizimlerinden oyunu hayata geçiren düzenlenmiş 3D modellere kadar daha önce hiç paylaşılmayan sanat eserlerini gözler önüne seriyor.
Çizim Kitabı, Dark Envoy'un görsel sanatını daha yakından tecrübe etmek isteyen hayranları için olmazsa olmaz bir eser. "Silah ve Büyücülük" (Guns n' Sorcery) olarak tanımlanan, fantastik unsurları steampunk estetiğiyle harmanlayan bu büyüleyici evrenin ardındaki sırları, geliştirme sürecini keşfederek ortaya çıkar.