Ścieżka dźwiękowa Dark Envoy
Ponad 90 minut muzyki w 43 utworach. Kompozycje Dark Envoy to dynamiczna fuzja orkiestrowych aranżacji i elektroniki, wzbogacona o unikalne instrumenty etniczne z różnych zakątków świata.
Takie instrumenty, jak azjatyckie i afrykańskie flety bambusowe, indyjskie sarangi, mongolski morin chuur, chiński banhu, ormiański duduk i średniowieczna lira korbowa, zostały nagrane na żywo w studiu, zapewniając niezwykle realistyczne wrażenia dźwiękowe.
Jeśli wsłuchasz się uważnie, dostrzeżesz inspirację czerpaną od kompozytorów takich jak Sarah Schachner, Lorne Balfe, Jesper Kyd czy Greg Dombowski.