Dark Envoy Oyun Müzikleri
Dark Envoy için bestelenip çıkarılan; dünyanın dört bir yanından orijinal etnik enstrümanların eşlik ettiği ve birçoğu orkestra sesleri ile elektronik müziğin birleşiminden oluşan, 90 dakikayı aşan 43 parça.
Asya ve Afrika'ya özgü bambu flütler, Hindistan'a özgü Sarangi, Moğolistan'a özgü Morin Huur, Çin'e özgü Banhu, Ermenistan'a özgü Duduk, Orta Çağ'ın Hurdy-Gurdy'si ve çok daha fazlası. Tüm bu enstrümanlar daha da gerçekçi bir deneyim sunmak için stüdyo ortamında canlı olarak kaydedildi.
Dikkatle dinlersen Sarah Schachner, Lorne Balfe, Jesper Kyd ve Greg Dombowski gibi bestecilerden ilham alındığını da fark edebilirsin.