Dark Fairy Tale: Dreamland Survivors
Combine various talents and Dream Egg items to craft diverse combat styles. Whether hit-and-run Lancer combat, rapid-fire Archer, or explosive caster, enjoy satisfying hack-and-slash action with just one hand. Find the playstyle that’s truly yours!
Dream Eggs are the core resource for enhancing attributes and building your playstyle. They can be obtained through leveling up, shop, or loot drops. Activate them in your inventory or devour them for completely different self-boosting effects. Manage them freely during play for highly flexible builds!
Pinocchio wields 3 weapon types, which combine into 6 unique attack styles based on their order. Each style offers 3 exclusive talents—18 in total—that synergize with powerful Tarot abilities. Mix and match with 100+ items to create your own custom build!
Successfully completing a Tarot Dream grants you a shard of its mysterious power. Once all shards are collected, Pinocchio transforms into a powerful Tarot Pinocchio with unique abilities. Combine this form with various Dream Eggs and talents to craft your own distinct playstyle.