Ancestral Edition
Dodadek DLC „The Shieldbreaker” wprowadza do gry Darkest Dungeon zupełnie nową bohaterkę. Łamaczka Tarcz to potężna wojowniczka potrafiąca pokonywać pancerze i gardę wrogów, a także zatruwać przeciwników. Pakiet zawiera ponadto szereg nowych potworów oraz nowy przedmiot do konsumpcji: łuski Egidy.
DLC The Color of Madness otwiera region Farmy, na który spadła kometa! Jakie potworności czekają na tych, którzy zapragną poznać losy Młynarza i jego parobków? Wywalcz sobie drogę do miejsca katastrofy i okiełznaj czas oraz przestrzeń, aby dowiedzieć się, co znajduje się w samym epicentrum budzącego grozę kryształowego wynaturzenia!
„The Musketeer” to DARMOWY dodatek DLC, zawierający klasę bohatera, która była wcześniej dostępna wyłącznie dla najbardziej zasłużonych sponsorów gry z akcji Kickstarter. Muszkieterka stanowi doskonałą modyfikację wizualną Kuszniczki.
Oryginalna ścieżka dźwiękowa „Darkest Dungeon” autorstwa doświadczonego kompozytora Stuarta Chatwooda. Ten dodatek DLC zawiera wszystkie 25 utworów (MP3/FLAC) ze wszystkich edycji gry Darkest Dungeon. Ścieżkę dźwiękową uzupełniono ostatnio o 2 nowe utwory z The Butcher's Circus!