Darkest Dungeon II
Darkest Dungeon II is a roguelike road trip of the damned. Form a party, equip your stagecoach, and set off across the decaying landscape on a last gasp quest to avert the apocalypse. The greatest dangers you face, however, may come from within...
Owners of Darkest Dungeon II will see a discount for Darkest Dungeon I during the checkout flow!
From the burning Sprawl to the diseased Foetor, the long road to the Mountain will challenge your strategies and your endurance.
Explore five distinct regions, each with their own unique creatures and challenges.
Each expedition lasts from 30 minutes to several hours. Even an untimely end will arm you with resources that can be spent to improve your next journey.
Rest your weary, shell-shocked heroes at the Inn, where you can relieve their stress and try to improve their relationships with a variety of diversions and delights.
The ground-breaking genre-defining combat from Darkest Dungeon returns, but everything from stats to rules has been refined and improved. The all new Token System helps make your decisions impactful while adding even more depth of play.
Darkest Dungeon’s genre-defining art now improved with no expense spared on 3D visuals, animation, and visual FX.