Come face to face with your past! The Hero Origin Pack includes a fully functional skin of each hero's former self, first glimpsed in their Shine of Remembrance sequences.
Transform your heroes into their past forms as you race towards the looming mountain to face your failures!
This pack contains the Origin hero skin for each hero in Darkest Dungeon II, including DLC Characters. In order to access DLC character skins, you will need to own the associated DLC.
Once you've downloaded the pack, you'll need to complete each hero's Shrines to unlock their origin skin in the Cosmetics tab.