Show your love for Darkest Dungeon II by adopting this Infernal Supporter Pack! The pack is a collection of cosmetic items for players who want to help bolster the work we've done to add many free updates to the game. (Such as Kingdoms!)
The above items are visible tokens of our heartfelt gratitude, but know that any support you choose to give means even more!