Plunge your stagecoach into the long-forgotten Catacombs beneath the Kingdom and face a corrosive, oozing threat! Uncover powerful items in this new mini-region, and gain access to The Abomination, a fearsome new playable hero with unique battle mechanics.
This DLC introduces a new Sluice-sized bonus region to Darkest Dungeon II, along with a fresh faction of enemies. Fight through these putrescent piles of slime to obtain unique combat items and trinkets to modify your heroes and gain the upper hand. Helping you to explore the Catacombs uncharted regions is The Abomination.
Unleash the beast within! The Abomination makes his return to the Darkest Dungeon series. This reclusive alchemist comes with a unique battle mechanic, allowing him to transform into a fearsome monstrosity - at the risk of spiraling stress!