The Ancestral Edition
Recruit, train, and lead a team of flawed heroes through twisted forests, forgotten warrens, ruined crypts, and beyond. You'll battle not only unimaginable foes, but stress, famine, disease, and the ever-encroaching dark. Uncover strange mysteries, and pit the heroes against an array of fearsome monsters with an innovative strategic turn-based combat system.
The Shieldbreaker DLC adds an all new recruitable hero into Darkest Dungeon. She is a powerful tactical combatant, able to pierce armor, break guards, and poison foes. The DLC also includes several new monsters and a new consumable item type: the Aegis Scale.
The Color of Madness DLC opens the Farmstead region which has become the site of a fallen comet! What madness awaits those who venture forward to find the out fate of The Miller and his farmhands? Battle your way towards the crash site and venture between time and space to find what lies at the epicenter of this new creeping crystalline aberration!
The Musketeer is a FREE DLC hero class which was only available to upper-tier Kickstarter backers. She is complete, high quality re-skin of the Arbalest class.
Original 'Darkest Dungeon' score by veteran composer Stuart Chatwood. This DLC contains all 25 tracks (MP3/FLAC) from across all the Darkest Dungeon releases. Recently Updated to include the 2 new Butcher's Circus tracks!