Two more wayward souls wander the Old Road. The Duelist and Runaway, debuted in Darkest Dungeon II, bring their unique abilities to bear against horrors that lurk beneath the manor.
Patterned in burns, draped in tatters and wielding a crude poker, the vagrant Runaway favours fire and stealth when pressed to fight.
By contrast, the Duelist stands severe, her ornate capelet conspicuously pierced above the breast. No challenger has yet to hold quarter against her bitter edge.
Fans of both games will delight in this re-visioning of these two new iconic heroes for Darkest Dungeon.