Darkest Dungeon रेटिंग्स और समीक्षाएँ
A celebrated competitive sharpshooter, The Musketeer arrives in the Hamlet, determined to prove her skill after a disappointing tournament. She aims to become a legend in hunting circles by putting her skills to the test against the terrifying beasts and unnamable abominations that roam the Ancestor's Estate!