Zawartość do pobrania „The Shieldbreaker” wprowadza do gry Darkest Dungeon zupełnie nową bohaterkę. Łamaczka Tarcz to potężna wojowniczka potrafiąca pokonywać pancerze i gardę wrogów, a także zatruwać przeciwników.