Shieldbreaker DLC ile Darkest Dungeon'a yeni bir oynanabilir kahraman katılıyor. Shieldbreaker, zırh delebilen, savunma kırabilen ve düşmanı zehirleyebilen güçlü bir taktik savaşçı. Bu DLC aynı zamanda çeşitli yeni canavarlar ve yeni kullanılabilir eşya türü içeriyor!
Shieldbreaker, Estate'i geri almak ve Darkest Dungeon'da kol gezen kötülüğü ortadan kaldırmak için verilen savaşta güçlü bir müttefiktir. Son derece taktiksel ve yüksek hasar veren bir kahraman olarak, koruması yüksektir ve müttefiklerini koruyan canavarlara karşı koyma konusunda çok başarılıdır. Hareket kabiliyeti, hızı ve hedefli becerileri sayesinde kolay kontrol edilemeyen düşman gruplarını parçalamak için çok değerli bir müttefiktir. Shieldbreaker, can değeri düşük olmasına rağmen Aegis Scale sayesinde kısa patlayıcı saldırılarda yüksek oranda hayatta kalabilir.