Tecrübeli besteci Stuart Chatwood tarafından bestelenen orijinal "Darkest Dungeon" müzikleri. Bu DLC, tüm Darkest Dungeon sürümlerindeki 25 parçanın (MP3/FLAC) tümünü içerir. Yakın zamanda 2 yeni Butcher's Circus parçası eklenerek güncellendi!