Darkest Dungeon II bir Erken Erişim oyunudur. Bu SSS, oyunu satın almadan önce veya sonra bilmek isteyebileceğin soruları yanıtlar.
Beklenen oyun içeriğinin üçte ikisi veya daha fazlasının hâlihazırda Darkest Dungeon II'da olduğunu tahmin ediyoruz. Yapısal olarak roguelike özellikleri taşıyan oyunun şu anda tamamı oynanabilir durumda: Keşif gezileri tamamlanabilir, profil seviyesi yükseltilebilir ve eşyaların kilidi açılabilir. Oyunda şu anda tek bir "Son Bölüm Sonu Canavarı", 9 kahraman sınıfı, düzinelerce düşman ve 250'den fazla eşya var. Daha fazla karakterin, düşmanın ve eşyanın yanı sıra dört adet daha son bölüm sonu canavarı eklemeyi planlıyoruz. Eklenen nihai net içerik miktarı değişiklik gösterebilir.
Güncellemeler sırasında oyuncu ilerlemesini korumayı umuyoruz ancak bu konuda garanti veremiyoruz. Oyunun henüz tamamlanmamış bu aşamasında yer almak oyundan zevk almanın önüne geçecekse oyunun tam sürümünü beklemeni öneriyoruz.
Oyunun geri bildirim ve hata rapor etme özelliğine DURAKLATMA menüsünden veya istediğin zaman F6'ya basarak erişebilirsin. Bu özellikten faydalanmanı öneriyoruz!