Hero Origin Pack zawiera w pełni funkcjonalną skórkę dawnej postaci każdego bohatera, jaką można było po raz pierwszy zobaczyć w sekwencjach Shrine of Remembrance.
Pakiet zawiera skórkę Origin dla każdego bohatera Darkest Dungeon II, w tym postaci z dodatków DLC. Aby skorzystać ze skórek postaci z dodatków DLC, musisz posiadać dany dodatek.
Po pobraniu pakietu musisz uzupełnić kapliczkę (Shrine) dla każdego bohatera, aby odblokować skórkę Origin w zakładce przedmiotów kosmetycznych.