Pokaż, że kochasz Darkest Dungeon II, korzystając z Infernal Supporter Pack! To kolekcja opcji wyglądu dla graczy, którzy chcą podziękować nam za wszystkie darmowe aktualizacje, które wprowadziliśmy do gry (na przykład Królestwa!).
Powyższa zawartość to wyraz naszej wdzięczności za wasze wsparcie, ale wiedzcie, że znaczy ono dla nas więcej niż potrafimy to wyrazić!