Infernal Supporter Pack'i edinerek Darkest Dungeon II sevgini göster! Bu pakette Kingdoms gibi oyuna getirdiğimiz bedelsiz güncellemelere harcadığımız emekler karşılığında bize destek olmak isteyen oyuncular için kozmetik eşyalarla dolu bir koleksiyon bulunuyor.
Mürekkep ateşi görsel efektlerine sahip Infernal silah kitleri. Kahramanlarını giderek yayılan bir lekenin gücüyle kuvvetlendir.