Darkest Dungeon II: The Original Soundtrack
Oryginalna ścieżka dźwiękowa do gry Darkest Dungeon II autorstwa kompozytora Stuarta Chatwooda, która obejmuje 16 utworów o łącznej długości prawie 2 godzin.