Darkest Dungeon II: Orijinal Oyun Müzikleri
Orijinal Darkest Dungeon II oyun müzikleri, Stuart Chatwood tarafından bestelenmiştir. Şu anda, toplam süresi yaklaşık 2 saat olan 16 parça bulunuyor!