Dawn of Anarchy
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Dawn of Anarchy immerses players in an exciting narrative set in a dystopian future. You take on the role of an experienced combat mech operator who has been assigned a secret mission of the utmost importance. Factory for the production of robots endowed with artificial intelligence, out of control, which led to a devastating disaster. The rogue robots ruthlessly destroyed all the workers at the facility, as well as the unsuspecting residents of the nearby town that served the factory. The protagonist will have to infiltrate the heart of the robotic uprising and destroy the hostile factory responsible for the cataclysm.
Take control of the finest battle mech ever created by mankind. Armed with a powerful cannon, a scorching flamethrower and a high-energy plasma gun, your mech is humanity's last line of defense against a rebellious AI. Every decision you make on the battlefield matters: skillfully combine weapons to shatter shields, burn through armor, and destroy enemies with maximum efficiency. Your tactics and reaction speed are key to mission success and saving humanity, don't fail!
Prepare to face a ruthless army of rogue robots, each equipped with advanced AI and deadly weapons. You'll face agile flying drones, heavily armored titans, swift killer bots and many other dangerous opponents. Adapt your tactics, exploit your opponent's weaknesses and always be one step ahead to survive the onslaught.