„Wczesny dostęp pozwoli nam zidentyfikować potencjalne niedociągnięcia, wysłuchać opinii graczy i rozważyć ich sugestie dotyczące dalszego rozwoju gry”.
„W pełnej wersji gry planujemy dodać nowe lokacje i ulepszoną muzykę, ale wszystko będzie zależeć od opinii graczy”.
„Planujemy dalej rozwijać świat gry, czyniąc go coraz bardziej interesującym, biorąc pod uwagę opinie graczy wyrażone w społeczności”.