“Oyunun tam sürümünde yeni mekanlar ve gelişmiş müzikler eklemeyi planlıyoruz, ancak bunların hepsi oyuncuların geri bildirimlerine bağlı olacak.”
“Oyun neredeyse tamamen uygulandı - mekanlar, bir hikaye ve çeşitli silah türleri içeriyor.”
“Oyuncuların toplulukta dile getirdiği geri bildirimleri dikkate alarak oyun dünyasını daha da geliştirmeyi ve giderek daha ilginç hale getirmeyi planlıyoruz.”