DAY_000: The Beginning
Two childhood friends, Klyde and Bonnie, are still having a tough time grappling with recent personal tragedies when they find themselves thrust in the middle of a battle to save the world. Today they must face a never-before-seen technology of weaponized augmented reality internet trolls, bent on infecting the entire human race.
As the world's foremost thought leaders on technology and disease control, they are already fully immersed in finding a solution to the Corona Virus pandemic. However, now an unknown shadow entity has chosen this moment to unleash its wrath on the world and is threatening to bring about the immediate end of humanity.
Despite their feelings of anger and resentment towards the world, Bonnie and Klyde must find a way to set aside their feelings long enough to save it. Currently, they are all that stand between the world and its complete annihilation.
In this 3rd person-shooter experience, players will experience the same horrific day from two completely different and conflicted perspectives.
As players navigate through today's top headlines, they are faced with the question of "what is reality", and is the reality of this world even worth saving?
This game was developed and is solely owned by Banobby Studios. All rights reserved.