Days Gone to gra akcji i przygody w otwartym świecie, której akcja rozgrywa się na dwa lata po niszczycielskiej globalnej pandemii.
Wejdź w brudne buty wyjętego spod prawa motocyklisty, Deacona St. Johna, łowcy nagród, próbującego odszukać sens życia w kraju toczonym śmiercią. Przeszukuj opuszczone osady, znajdź wyposażenie i wytwórz cenne przedmioty i uzbrojenie albo spróbuj dogadać się z innymi ocalałymi i dokonuj uczciwej wymiany. Zawsze możesz też sięgnąć po brutalniejsze rozwiązania.
Funkcje PC obejmują wsparcie ultrapanoramicznych monitorów, odblokowanie prędkości wyświetlania klatek i ulepszoną grafikę (zwiększony poziom szczegółów, pola widzenia, odległości rysowania listowia).