Dead Rush 2
The meaning of the game is very simple: you are left completely alone against a crowd of the living dead, and in order to survive, you need to pull the trigger as hard as possible. Explore the location, find the most powerful gun and destroy ten waves of zombies before their sharp teeth get to you!
In the main menu, you have access to six different arenas: Abandoned Office, Forest, Gas Station, Neon City, Sewers and Train Station. Choose the most convenient position, but do not let the zombies corner you!
While exploring the locations, you will find different types of assault rifles, submachine guns, grenades, mines and pistols. All weapons have different types of paint, sights, grips, as well as different damage and visual effects. Find the gun that suits you!
Amazing Unreal Engine 5 technologies create realistic lighting, fog and other visual effects that will allow you to immerse yourself in the atmosphere of a real zombie apocalypse!