Dead World: Survival
You are trapped in a hostile, human abandoned area that has been infected by some unknown virus. Your goal: to stay alive as long as possible to destroy all the infected. The game world is a sandbox that you have to explore. In your inventory you will immediately have the things you need to survive, but you can also find or create stronger weapons, and build a shelter to defend yourself from the infected.