Dealer's Life 2
Have you ever thought about building up your empire, without the risk of ending up sleeping under a bridge? Join the Dealer’s Life and start your adventure in your pawn shop, where you will meet thousands of customers ready to make you rich and sell the rarest stuff ever!
But be careful, the path of the dealer is not all sunshine and rainbows, and you might find yourself in situations where only your skills will make you thrive amongst scammers, naive clients, and cunning people ready to test your skills!
Start your journey once again from being a nobody in your home garage to a renowned tycoon who built an empire with his wit and negotiation skills!
The acclaimed core gameplay experience of Dealer’s Life is back, along with the Trade Engine. Pay extra attention to every action and decision you make because they are crucial to read your customer’s mind during the exchange.
Hone your skills to be the best at spotting the best deal, and when you’re about to get scammed… It’s dog-eat-dog in the harsh Dealer’s Life!
Begin your journey in a rundown shack and build up your business day by day by negotiating with customers, hiring employees, and partaking in auctions. Watch in first-person as your humble garage develops into a business empire where customers will die to buy something from you!
For a dealer, intuition is everything, and being capable of reading people and understanding their needs is the key to your success!
In Dealer’s Life 2, we made overall improvements to the graphics, Trade Engine, and added more special characters that will test your skills, but that’s not the end!
To spice up your business journey, we have implemented Investment opportunities and more employee types. Both of them will be vital to develop your activity faster and have a higher return of investment while you can deal with your main task: negotiating for a better deal.
Get ready to meet anyone, literally and figuratively, because in Dealer’s Life 2, we want to make you feel as if you are in the real world and meeting real, existing people! There will be a lot of references for you to spot. From anime, famous people, movies, and much more. You can never know what’s going to be on your negotiation table and, mainly, who you're going to deal with!
While in Dealer’s Life, you could encounter some side quests whose outcome was connected to the choices you decided to make, now there’s a full-fledged story guiding you from start to finish!