Dealer's Life 2
Hiç günün birinde köprü altlarında yaşamak zorunda kalma gibi bir riske girmeden kendi imparatorluğunuzu kurmayı hayal ettiniz mi? Dealer’s Life’ta ikinci el dükkânı maceranıza başlayın. Burada binlerce müşteri size nadir bulunan eşyalarını satacak, siz de bunlardan kâr elde edip zengin olmaya çalışacaksınız!
Ama dikkatli olmak gerek çünkü bu yol kesinlikle toz pembe değil. Dolandırıcıların, saf müşterilerin ve becerilerinizi sınayacak kurnaz kişilerin arasından sağ salim çıkabilmek için her yeteneğinizi kullanmanız gerekecek!
Dealer’s Life’ın çok beğenilmiş temel oynanışı ve Trade Engine motoru geri dönüyor. Davranışlarınıza ve aldığınız kararlara çok dikkat edin çünkü bunlar pazarlık sırasında müşterinizin aklını okumada kilit rol oynayacaklar.
Kendinizi o kadar geliştirin ki hem en iyi fırsatları yakalayın hem de ne zaman dolandırılmak üzere olduğunuzu hemen fark edin... Unutmayın ki Dealer’s Life tam bir kurtlar sofrasıdır!
Bir tüccar için sezgileri her şeyidir. Yalnızca müşterilerin aklını okuyarak ve onların ihtiyaçlarını anlayarak başarıya ulaşabilirsin!
Dealer’s Life 2’de grafikleri ve Trade Engine motorunu geliştirmekle kalmadık, becerilerinizi sınayacak yeni özel karakterler de ekledik!
Dealer’s Life 2’de tanıdık kişilerle karşılaşacaksınız. Oyunu oynarken gerçek hayattan kişilerle etkileşime giriyormuş hissini vermek için epey uğraştık! Animelerden ünlülere, filmlere ve daha birçok şeye atıfta bulunduk. Pazarlık masasına ne zaman kimin oturacağını asla tahmin edemeyeceksiniz!
Dealer’s Life’ta verdiğiniz kararlara göre sonucu belirlenen birtakım yan görevlerle karşılaşabiliyordunuz. Artık baştan sona sizinle birlikte gelen bir hikâyemiz var!