Dealer's Life Legend
Explore, trade and use potions to give you the upper hand in the latest instalment of the tycoon phenomenon Dealer’s Life!
Head between our many cities, expand your collection of wares, and grow your riches. If your talent and skill are sharp enough, you may be in with a shot of winning the Wandering Merchant Quest and proving that YOU are the best dealer in town!
Everything we built in Dealer’s Life and Dealer’s Life 2 has been enhanced and adapted for the fantasy setting we are preparing to get rich in… For the third time!
The revolutionary Trade Engine makes its comeback once again, and it has never been this good! Every action you make will have an impact on the outcome of the negotiations. Study your customers, note their actions, and use your dealer’s skill to make the best deals!
There’s one twist, though; instead of having fake items, the stakes are now higher because a mistake might cause you to buy and sell cursed objects. You must be careful when coming across said goods because they might curse you if you keep them for too long, and only a Cleric can get rid of them!
Profit, profit, profit! Fine-tune your haggling skills and charisma to sway customers and make bags of money. Visit the auction house, interact with customers, and stock the hottest commodities.
During your growth as a merchant, you’ll come across quests that will allow you to gain unique items or add boons to your skills. The never-ending quest to become a better trader will improve your negotiation skills and revolutionize your enterprise!
Compared to the previous games of the series, in Dealer’s Life Legend, there is a twist: you are a travelling merchant!
Travel around the most profitable cities to spot the best deals in the kingdom! Each area has different things, not only in appearance, but also in what it has to offer. All cities have unique gameplay mechanics and services that suit a specific type of negotiation skills. It will be up to your abilities to understand which places are the best to become rich!