Death Noodle Delivery
Ride your hoverboard and deliver your boss’ noodles, but be careful: there are plenty of dangers lurking in this cyberpunk city on the brink of collapse, from AI drones to bad drivers, I’d keep your eyes on the road.
Upgrade your old hoverboard from a rusty ironing board to a perfected killing machine. Jailbreak AI paywalls and unlock new power-ups that let you manipulate time and launch explosive cats!
Talk to your neighbours and find out their dirty stories. Browse the web for hacks and pleasure. Survive long enough, and you may discover that this world hides a terrible secret.
Use AI to simulate your deliveries whilst trying out your new board’s features, before applying them to the real world - it could save your life.